hikayesi filmle paralel gidiyordu. (Tabi Boromir
in Miğfer dibi şavaşında yer alması gibi bazı gariplikler de yok
değildi.) İlk oyun LOTR hayranları tarafından oldukça beğenildi ve
yapımcı firma oyundan hayli iyi bir miktarda para kazandı.
Bu yılın başlarında ise BFME 2 piyasaya sürüldü, bu oyun ise hikaye
olarak kuzeyde geçen savaşları konu alıyordu, ayrıca oyun geliştirilmiş,
birçok mod eklenmiş ve sıkı strateji seven insanların isteği ile artık
binalarımızı istediğimiz yerlere yapabiliyorduk, bu olay oyuna ilk
oyundan daha fazla stratejik derinlik katıyordu.
EA in bu oyunu da çok tutulunca firma oyuna bir genişleme paketi
hazırladığını duyurdu, işte karşınızda The Rise of the Witch King.
No Man Kill Me
Oyunu anlatmaya başlamadan önce kısaca hikayesine değinmek istiyorum.
İkinci Çağ da 3441 yılında Sauron, elflerin ve insanların yaptıkları son
ittifak ile yenilmiş ve güç yüzüğü Gondor Kralı Isildur a geçmişti.
Üçüncü Çağ da 1050 yılında ise güç yüzüğü kaybolmuş, Sauron gizlice Orta
Dünya ya dönmüş ve Mirkwood un kenarındaki Dol Guldur da kendisine bir
kale inşa etmişti. 1300 yılında Nazgul yeniden ortaya çıkmış ve
Nazgulların Lord u Witch King kuzeye Eriador a gidip Angmar adlı
krallığı kurmuştur. Oyun da tam bu noktada başlıyor ve tek kişilik
senaryo boyunca Angmar birlikleri ile topraklarımızı savunmak ve
büyütmek için uğraş veriyoruz.
Aslında bu oyunu kötülerle oynamak istemeyenler için üzücü olabilir ama
oyunun kötülerin hikayesini anlattığı adından bile belli oluyor.
Unutmadan da söyleyeyim oyun toplam 7 yeni bölüm içeriyor. Tek kişilik
senaryodaki görevlerde genelde bizden belirli bir süre içinde gelişmemiz
ve daha sonra saldırmamız isteniyor, veya aynı şekilde belirli bir süre
geçtikten sonra düşman bize tüm gücüyle saldırıyor, yani anlayacağınız
çok farklı görevler beklemeseniz iyi edersiniz ve bana göre bu görevler
oldukça sıkıcı olarak hazırlanmışlar. Ama kırılmış Palantir
kristallerini düşmanlardan önce toplama görevi gibi çok eğlenceli
görevler de var.
O görevde ilk önce gelişiyorsunuz daha sonra ise düşman size saldırıyor,
düşmanla savaşırken bir yandan da kristal parçalarını düşmandan önce
toplamaya çalışıyorsunuz. Oyundaki görevleri en yüksek zorluk
seviyesinde oynuyorsanız insanı bayağı zorluyor, birkaç görevi
bitirebilmek için en başından başlamak zorunda kaldım, rahatlıkla
söyleyebilirim ki bu oyunun görevleri ikinci oyunun görevlerinden hayli
zor olarak hazırlanmış, tabi bunda oyunun kısa olmasından dolayı
zorluğun arttırılmış olma ihtimali gözden kaçmıyor.
Yeni Bir Genişleme Paketi, Yeni Birimler
Her genişleme paketi gibi The Rise of the Witch King de orjinal oyuna
birkaç ekleme yapıyor. (Bu arada oyunu oynayabilmeniz için BFME 2
oyununa sahip olmanız gerekiyor.) Ama baştan söyleyeyim bu oyunu
oynarken ikinci oyunu oynarkenki zevki alamayacaksınız. Neyse lafı
uzatmadan genişleme paketinin getirdiği yeniliklere bakalım; ilk olarak
oyuna Angmar ırkı ekleniyor. Bu ırkın Witch King, Rogash, Morgomir,
Karsh ve Hwalder olmak üzere beş tane kahramanı var. Ayrıca sırf Angmar
için 9 tane yeni özel güç geliyor. (Favori büyüm ortaya koskocaman bir
kurt çıkaran büyü oldu, bu kurt güç olarak neredeyse Balrog ile eş
değerde).
Kısaca Angmar ırkından bahsetmek gerekirse; bu ırk çoğunlukla Troll ve
kurtlu birimlerden oluşuyor, ayrıca bu ırktaki favori birimim Thrall
Masters oldu, bu birim tek başına dolaşıyor, istediğiniz zaman ise
yanına 4 tane ünite çağırabiliyor, bunu birazcık açayım; diyelim
karşınıza atlı bir ordu geliyor hemen yanınıza mızraklı adamları
çağırıyorsunuz, eğer karşınızdan okçu birlik geliyorsa kurt binicilerini
çağırıyorsunuz, ama çağırdığınız bu birimleri tekrardan değiştirebilme
gibi bir seçeneğiniz yok. Bu gibi stratejiler oyunu oynarken çok
eğlenceli olabiliyor.
Bir diğer sevdiğim birim ise Sorcerers oldu, bu birim de çok güçlü
büyüler yapıp düşmana kök söktürebiliyor. Angmar ın çok güçlü bir ırk
olduğunu söylemem lazım. Ama bu ırkın da diğer kötü ırklardan öyle çok
büyük bir farkı yok, bana göre BFME nin eksikliği de bu, yani ırklar
sadece görünüş olarak birbirinden farklılar aralarında oynanış açısından
bariz bir fark yok.
Genişleme paketinde, Angmar ırkının dışında diğer ırklara da birkaç yeni
birim ve bina eklenmiş, ama bana genel olarak kötü ırklara biraz daha
fazla özen gösterilmiş gibi geldi, yani Mordor a üç yeni birim
eklenirken, Dwarfs a sadece bir tane yeni birim eklenmiş. Create A Hero
bölümüne ise Olog-hai isminde yeni bir troll sınıfı eklenmiş ve eski
sınıflar için de yeni giysiler, yeni büyüler ve yeni özellikler
eklenmiş. Ama şu soruyu sormadan da geçemeyeceğim bir RTS oyununda buna
çok mu gerek var?
One Ring To Rule Them All
Oyunda belki de en çok geliştirilen mod tüm toprakları ele geçirmeye
çalıştığımız sıra tabanlı War of the Ring modu olmuş. İlk olarak bu moda
iki yeni tarihi senaryo eklenmiş ve modu istersek artık yüzük
kahramanları olmadan da oynayabiliyoruz. Ayrıca artık kahramanlarımız
dost topraklardaysa iki kere hareket edebiliyorlar. Geldik iki en önemli
özelliğe, eğer kahramanlarımızı bir savaşta kaybedersek bir daha oyuna
dönmüyorlar bu da oyunu daha stratejik ve dikkatli oynamamızı sağlıyor.
Bir diğer özellik ise savaş alanında ürettiğimiz birimler stratejik
haritaya da taşınıyorlar. Bu da oyunu daha gerçekçi kılıyor. Bana göre
bu modun en büyük eksiği deniz savaşlarının olmaması, deniz savaşları da
olsa gerçekten de çok güzel olabilirdi.
Tabi War of the Ring in diğer bir eksisi ise yapay zeka. Yapay zeka
genelde çok garip hareket ediyor, mesela yaşadığım olayları sizinle
paylaşayım hemen; birçok kez düşman bana karşı sadece bir kahraman ile
saldırdı ve öldürdüm düşmanın kahramanını, başka bir seferde ise en
büyük şehrime düşman az sayıda birimle saldırdı ve onlar da geri
püskürtüldü, anlattıklarım komik gelebilir ama oyunda bu tür hatalara
rastlamak inanın insanı çileden çıkarabiliyor. Yani yapımcı firmanın bu
gibi hataları görmemesi çok garip, oyunu hiç mi test etmeden piyasaya
sürüyorlar, anlamıyorum. (Yazımı yazarken oyunun 1.01 yamasının
hazırlandığı haberini öğrendim, oyundaki denge ve yapay zeka problemleri
bu yama ile birlikte düzeltilecekmiş.) İşin garibi Skirmish modundaki
yapay zeka ise çok iyi olarak hazırlanmış yani en azından ikinci oyundan
daha geliştirilmiş olarak karşımıza çıkıyor. Düşman saldırıya hemen
geçiyor, eğer başaramazsa başka yollar deniyor, zaman zaman vurkaç
taktiği uyguluyor.
Eğer oyunu en zor seviyede oynuyorsanız vay halinize. İlk oyunlardaki
savunup savunup, saldırma taktiğini ise unutun derim ben size. Hemen
birkaç eklenti daha yapayım, bu oyunda da yapay zeka diğer BFME
oyunlarındaki gibi özel güçleri çok fazla kullanamıyor, EA bu işi bir
beceremedi gitti. Siz düşmana tüm özel güçlerle saldırırken düşman
birkaç özel güç kullanıyor. Eğer oyundan daha çok zevk almak
istiyorsanız oyunu çoklu oyuncu modunda oynayın, bir insana karşı
oynarsanız oyunun güzelliğini fark ediyorsunuz. Aklıma gelmişken şunu da
belirteyim oyunda duvar falan örmenize gerek yok, zaten kuşatma
silahları bir veya iki vuruşta duvarınızı darmadağın ediyorlar, size
tavsiyem atlı birlikler bulundurmanız ve vurkaç taktiği ile bu kuşatma
silahlarını hızlıca yok etmeniz.
Oyunun oynanışı ikinci oyun ile aynı, zaten bir genişleme paketinden
oynanış açısından bir değişiklik beklemek yanlış olur. Ama ikinci oyunun
1.06 yaması ile oyuna gelen ırklar arası denge, bu oyunda yeniden
bozulmuş, yani EA in 1.06 yamasından sonra çıkan bu oyunda denge
sağlayamaması beni açıkcası üzdü, sanki o yamayı görmezden gelmişler.
Kahramanların ise güçleri düşürülmüş, buna sevindim diyebilirim, çünkü
eskiden 3 kahramanla tüm orduları devirebiliyordunuz. Bu da oyuna
stratejik etmenler sağlayan nedenlerden biri olmuş.
Grafik ve ses olarak oyun ikinci oyunla hemen hemen aynı olarak
hazırlanmış, ama tabi oyuna birkaç yeni efekt eklenmiş. Bir de oyun,
makinemde ikinci oyuna göre daha hızlı çalıştı, EA in oyunu optimize
ettiği açıkça belli oluyor. Oyunu rahat oynamak için P4 2.0 Ghz, Nvidia
GeForce 6600, 512 MB DDR Ram lik bir makina yeterli oluyor. Tabi büyük
savaşlarda zaman zaman yavaşlamalar yaşayabilirsiniz. Oyunun sesleri ve
müzikleri gene mükemmel denilebilecek kalitede, zaten oyunu oynarken
filmdeki müziklerin aynısını duyuyorsunuz. Witch King in sesi ise çok
güzel ve karizmatik yapılmış, tam olarak karakterine uyuyor. (Hala bu
karakterin bir kadın tarafından nasıl öldürüldüğüne yanıp durarım.)
Alsak Mı, Yoksa Yok Mu Saysak?
Geldik oyun hakkındaki son sözlerime, EA Los Angeles gerçekten de iyi
bir iş çıkarmış, ikinci oyuna yeni eklemeler ve oyundaki bazı hataların
düzeltilmesi gerçekten de insanı sevindiriyor. Tek kişilik senaryo ise
zaman zaman insanı sıksa da, yine de eğlenceli. Ama yazıda belirttiğim
gibi Angmar ırkı diğer kötü ırklardan çok da farklı bir ırk değil. Aynı
zamanda bazı küçük hatalar var, bu hataların çıkacak yamalarla
düzeltileceğini umuyorum. Oyuna yeni eklenen çoklu oyuncu özellikleri
ise oyunun oynanma süresini uzatıyor. Ama geçen ay piyasaya çıkan Dawn
of War ın genişleme paketini gördükten sonra bu genişleme paketi benim
çok da hoşuma gitmedi, ha buradan bu paketin kötü olduğu kanısına
varmayın, bu paketi BFME 2 ye sahip olanlara ve Yüzüklerin Efendisi
hayranlarına rahatlıkla önerebilirim. Ama elinizde BFME 2 yoksa size bu
oyun yerine Company of Heroes veya Warhammer 40,000 Dawn of War: Dark
Crusade ı öneririm. EA bu seriden iyi para kazandı, inşallah Mart ayında
çıkacak Command & Conquer 3: Tiberium Wars beklediğimize değer ve
eski C&C ların tadını bu oyundan alırız.(Şu sıralar Westwood u
özlemiyor değilim). Bir yazının daha sonuna geldik, şimdi gidip
Yüzüklerin Efendisi üçlemesinin uzatılmış versiyonunu tekrardan
izleyeyim. Herkese iyi oyunlar.
in Miğfer dibi şavaşında yer alması gibi bazı gariplikler de yok
değildi.) İlk oyun LOTR hayranları tarafından oldukça beğenildi ve
yapımcı firma oyundan hayli iyi bir miktarda para kazandı.
Bu yılın başlarında ise BFME 2 piyasaya sürüldü, bu oyun ise hikaye
olarak kuzeyde geçen savaşları konu alıyordu, ayrıca oyun geliştirilmiş,
birçok mod eklenmiş ve sıkı strateji seven insanların isteği ile artık
binalarımızı istediğimiz yerlere yapabiliyorduk, bu olay oyuna ilk
oyundan daha fazla stratejik derinlik katıyordu.
EA in bu oyunu da çok tutulunca firma oyuna bir genişleme paketi
hazırladığını duyurdu, işte karşınızda The Rise of the Witch King.
No Man Kill Me
Oyunu anlatmaya başlamadan önce kısaca hikayesine değinmek istiyorum.
İkinci Çağ da 3441 yılında Sauron, elflerin ve insanların yaptıkları son
ittifak ile yenilmiş ve güç yüzüğü Gondor Kralı Isildur a geçmişti.
Üçüncü Çağ da 1050 yılında ise güç yüzüğü kaybolmuş, Sauron gizlice Orta
Dünya ya dönmüş ve Mirkwood un kenarındaki Dol Guldur da kendisine bir
kale inşa etmişti. 1300 yılında Nazgul yeniden ortaya çıkmış ve
Nazgulların Lord u Witch King kuzeye Eriador a gidip Angmar adlı
krallığı kurmuştur. Oyun da tam bu noktada başlıyor ve tek kişilik
senaryo boyunca Angmar birlikleri ile topraklarımızı savunmak ve
büyütmek için uğraş veriyoruz.
Aslında bu oyunu kötülerle oynamak istemeyenler için üzücü olabilir ama
oyunun kötülerin hikayesini anlattığı adından bile belli oluyor.
Unutmadan da söyleyeyim oyun toplam 7 yeni bölüm içeriyor. Tek kişilik
senaryodaki görevlerde genelde bizden belirli bir süre içinde gelişmemiz
ve daha sonra saldırmamız isteniyor, veya aynı şekilde belirli bir süre
geçtikten sonra düşman bize tüm gücüyle saldırıyor, yani anlayacağınız
çok farklı görevler beklemeseniz iyi edersiniz ve bana göre bu görevler
oldukça sıkıcı olarak hazırlanmışlar. Ama kırılmış Palantir
kristallerini düşmanlardan önce toplama görevi gibi çok eğlenceli
görevler de var.
O görevde ilk önce gelişiyorsunuz daha sonra ise düşman size saldırıyor,
düşmanla savaşırken bir yandan da kristal parçalarını düşmandan önce
toplamaya çalışıyorsunuz. Oyundaki görevleri en yüksek zorluk
seviyesinde oynuyorsanız insanı bayağı zorluyor, birkaç görevi
bitirebilmek için en başından başlamak zorunda kaldım, rahatlıkla
söyleyebilirim ki bu oyunun görevleri ikinci oyunun görevlerinden hayli
zor olarak hazırlanmış, tabi bunda oyunun kısa olmasından dolayı
zorluğun arttırılmış olma ihtimali gözden kaçmıyor.
Yeni Bir Genişleme Paketi, Yeni Birimler
Her genişleme paketi gibi The Rise of the Witch King de orjinal oyuna
birkaç ekleme yapıyor. (Bu arada oyunu oynayabilmeniz için BFME 2
oyununa sahip olmanız gerekiyor.) Ama baştan söyleyeyim bu oyunu
oynarken ikinci oyunu oynarkenki zevki alamayacaksınız. Neyse lafı
uzatmadan genişleme paketinin getirdiği yeniliklere bakalım; ilk olarak
oyuna Angmar ırkı ekleniyor. Bu ırkın Witch King, Rogash, Morgomir,
Karsh ve Hwalder olmak üzere beş tane kahramanı var. Ayrıca sırf Angmar
için 9 tane yeni özel güç geliyor. (Favori büyüm ortaya koskocaman bir
kurt çıkaran büyü oldu, bu kurt güç olarak neredeyse Balrog ile eş
değerde).
Kısaca Angmar ırkından bahsetmek gerekirse; bu ırk çoğunlukla Troll ve
kurtlu birimlerden oluşuyor, ayrıca bu ırktaki favori birimim Thrall
Masters oldu, bu birim tek başına dolaşıyor, istediğiniz zaman ise
yanına 4 tane ünite çağırabiliyor, bunu birazcık açayım; diyelim
karşınıza atlı bir ordu geliyor hemen yanınıza mızraklı adamları
çağırıyorsunuz, eğer karşınızdan okçu birlik geliyorsa kurt binicilerini
çağırıyorsunuz, ama çağırdığınız bu birimleri tekrardan değiştirebilme
gibi bir seçeneğiniz yok. Bu gibi stratejiler oyunu oynarken çok
eğlenceli olabiliyor.
Bir diğer sevdiğim birim ise Sorcerers oldu, bu birim de çok güçlü
büyüler yapıp düşmana kök söktürebiliyor. Angmar ın çok güçlü bir ırk
olduğunu söylemem lazım. Ama bu ırkın da diğer kötü ırklardan öyle çok
büyük bir farkı yok, bana göre BFME nin eksikliği de bu, yani ırklar
sadece görünüş olarak birbirinden farklılar aralarında oynanış açısından
bariz bir fark yok.
Genişleme paketinde, Angmar ırkının dışında diğer ırklara da birkaç yeni
birim ve bina eklenmiş, ama bana genel olarak kötü ırklara biraz daha
fazla özen gösterilmiş gibi geldi, yani Mordor a üç yeni birim
eklenirken, Dwarfs a sadece bir tane yeni birim eklenmiş. Create A Hero
bölümüne ise Olog-hai isminde yeni bir troll sınıfı eklenmiş ve eski
sınıflar için de yeni giysiler, yeni büyüler ve yeni özellikler
eklenmiş. Ama şu soruyu sormadan da geçemeyeceğim bir RTS oyununda buna
çok mu gerek var?
One Ring To Rule Them All
Oyunda belki de en çok geliştirilen mod tüm toprakları ele geçirmeye
çalıştığımız sıra tabanlı War of the Ring modu olmuş. İlk olarak bu moda
iki yeni tarihi senaryo eklenmiş ve modu istersek artık yüzük
kahramanları olmadan da oynayabiliyoruz. Ayrıca artık kahramanlarımız
dost topraklardaysa iki kere hareket edebiliyorlar. Geldik iki en önemli
özelliğe, eğer kahramanlarımızı bir savaşta kaybedersek bir daha oyuna
dönmüyorlar bu da oyunu daha stratejik ve dikkatli oynamamızı sağlıyor.
Bir diğer özellik ise savaş alanında ürettiğimiz birimler stratejik
haritaya da taşınıyorlar. Bu da oyunu daha gerçekçi kılıyor. Bana göre
bu modun en büyük eksiği deniz savaşlarının olmaması, deniz savaşları da
olsa gerçekten de çok güzel olabilirdi.
Tabi War of the Ring in diğer bir eksisi ise yapay zeka. Yapay zeka
genelde çok garip hareket ediyor, mesela yaşadığım olayları sizinle
paylaşayım hemen; birçok kez düşman bana karşı sadece bir kahraman ile
saldırdı ve öldürdüm düşmanın kahramanını, başka bir seferde ise en
büyük şehrime düşman az sayıda birimle saldırdı ve onlar da geri
püskürtüldü, anlattıklarım komik gelebilir ama oyunda bu tür hatalara
rastlamak inanın insanı çileden çıkarabiliyor. Yani yapımcı firmanın bu
gibi hataları görmemesi çok garip, oyunu hiç mi test etmeden piyasaya
sürüyorlar, anlamıyorum. (Yazımı yazarken oyunun 1.01 yamasının
hazırlandığı haberini öğrendim, oyundaki denge ve yapay zeka problemleri
bu yama ile birlikte düzeltilecekmiş.) İşin garibi Skirmish modundaki
yapay zeka ise çok iyi olarak hazırlanmış yani en azından ikinci oyundan
daha geliştirilmiş olarak karşımıza çıkıyor. Düşman saldırıya hemen
geçiyor, eğer başaramazsa başka yollar deniyor, zaman zaman vurkaç
taktiği uyguluyor.
Eğer oyunu en zor seviyede oynuyorsanız vay halinize. İlk oyunlardaki
savunup savunup, saldırma taktiğini ise unutun derim ben size. Hemen
birkaç eklenti daha yapayım, bu oyunda da yapay zeka diğer BFME
oyunlarındaki gibi özel güçleri çok fazla kullanamıyor, EA bu işi bir
beceremedi gitti. Siz düşmana tüm özel güçlerle saldırırken düşman
birkaç özel güç kullanıyor. Eğer oyundan daha çok zevk almak
istiyorsanız oyunu çoklu oyuncu modunda oynayın, bir insana karşı
oynarsanız oyunun güzelliğini fark ediyorsunuz. Aklıma gelmişken şunu da
belirteyim oyunda duvar falan örmenize gerek yok, zaten kuşatma
silahları bir veya iki vuruşta duvarınızı darmadağın ediyorlar, size
tavsiyem atlı birlikler bulundurmanız ve vurkaç taktiği ile bu kuşatma
silahlarını hızlıca yok etmeniz.
Oyunun oynanışı ikinci oyun ile aynı, zaten bir genişleme paketinden
oynanış açısından bir değişiklik beklemek yanlış olur. Ama ikinci oyunun
1.06 yaması ile oyuna gelen ırklar arası denge, bu oyunda yeniden
bozulmuş, yani EA in 1.06 yamasından sonra çıkan bu oyunda denge
sağlayamaması beni açıkcası üzdü, sanki o yamayı görmezden gelmişler.
Kahramanların ise güçleri düşürülmüş, buna sevindim diyebilirim, çünkü
eskiden 3 kahramanla tüm orduları devirebiliyordunuz. Bu da oyuna
stratejik etmenler sağlayan nedenlerden biri olmuş.
Grafik ve ses olarak oyun ikinci oyunla hemen hemen aynı olarak
hazırlanmış, ama tabi oyuna birkaç yeni efekt eklenmiş. Bir de oyun,
makinemde ikinci oyuna göre daha hızlı çalıştı, EA in oyunu optimize
ettiği açıkça belli oluyor. Oyunu rahat oynamak için P4 2.0 Ghz, Nvidia
GeForce 6600, 512 MB DDR Ram lik bir makina yeterli oluyor. Tabi büyük
savaşlarda zaman zaman yavaşlamalar yaşayabilirsiniz. Oyunun sesleri ve
müzikleri gene mükemmel denilebilecek kalitede, zaten oyunu oynarken
filmdeki müziklerin aynısını duyuyorsunuz. Witch King in sesi ise çok
güzel ve karizmatik yapılmış, tam olarak karakterine uyuyor. (Hala bu
karakterin bir kadın tarafından nasıl öldürüldüğüne yanıp durarım.)
Alsak Mı, Yoksa Yok Mu Saysak?
Geldik oyun hakkındaki son sözlerime, EA Los Angeles gerçekten de iyi
bir iş çıkarmış, ikinci oyuna yeni eklemeler ve oyundaki bazı hataların
düzeltilmesi gerçekten de insanı sevindiriyor. Tek kişilik senaryo ise
zaman zaman insanı sıksa da, yine de eğlenceli. Ama yazıda belirttiğim
gibi Angmar ırkı diğer kötü ırklardan çok da farklı bir ırk değil. Aynı
zamanda bazı küçük hatalar var, bu hataların çıkacak yamalarla
düzeltileceğini umuyorum. Oyuna yeni eklenen çoklu oyuncu özellikleri
ise oyunun oynanma süresini uzatıyor. Ama geçen ay piyasaya çıkan Dawn
of War ın genişleme paketini gördükten sonra bu genişleme paketi benim
çok da hoşuma gitmedi, ha buradan bu paketin kötü olduğu kanısına
varmayın, bu paketi BFME 2 ye sahip olanlara ve Yüzüklerin Efendisi
hayranlarına rahatlıkla önerebilirim. Ama elinizde BFME 2 yoksa size bu
oyun yerine Company of Heroes veya Warhammer 40,000 Dawn of War: Dark
Crusade ı öneririm. EA bu seriden iyi para kazandı, inşallah Mart ayında
çıkacak Command & Conquer 3: Tiberium Wars beklediğimize değer ve
eski C&C ların tadını bu oyundan alırız.(Şu sıralar Westwood u
özlemiyor değilim). Bir yazının daha sonuna geldik, şimdi gidip
Yüzüklerin Efendisi üçlemesinin uzatılmış versiyonunu tekrardan
izleyeyim. Herkese iyi oyunlar.