OyunForum - Strateji Oyun Forum

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
OyunForum - Strateji Oyun Forum

Forumumuz Bir Strateji Oyunları Forumudur.!


    I.Dünya Savaşı Modu | Mükemmel v3.7 çıktı.

    EZAYAH
    EZAYAH
    StratejiForum Kurucu
    StratejiForum Kurucu


    Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 330
    Katılım Katılım : 31/01/11
    Yaş Yaş : 30
    Konum Konum : İzmir

    I.Dünya Savaşı Modu | Mükemmel v3.7 çıktı. Empty I.Dünya Savaşı Modu | Mükemmel v3.7 çıktı.

    Mesaj tarafından EZAYAH Salı Şub. 01, 2011 1:12 am

    [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]


    Alman piyadesi

    [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

    Fransız piyadesi

    [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

    Avusturyalı piyade

    [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

    İngiliz piyadesi
    [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]



    Dosyayı indirdikten sonra napolyonun içindeki data klasörüne atın rarın içindekileri ve oyuna girin

    Linkler eklenmiştir.
    [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]





    *Bayraklar orjinal 1.dünya savaşı bayrağı.
    *Piyadeler modern
    *Silahlar gelişmiş
    *Savaş sırasında piyade 80 yerine 200 adet.
    *Daha sayamadığım bir çok özellik
    *1914 yılının özelliklerini gerçekçi olarak yansıtmaktadır.

    ---
    3.61 versiyondaki düzeltmeler

    - Topçu birliklerindeki ateşleme sorunu düzeldi.
    - İngiltere'deki süvari çıkaramama bugu düzeldi.
    - Genel Çalışanlar 200 asker yükselmiştir.
    - İnfiltrasyon Taburu 200 asker, 160 yükseldi ve hafif bir stat destek verildi.
    - İnfiltrasyon Taburu bombaları biraz daha etkili oldu.
    - Topçu şimdi çok daha pahalıdır. ( Sırf topçu ile savaşanlar olduğu için.)
    - Birim biraz düzeltilmiş.
    - Topçuların gücü düşürülmüştür. Piyadeye önem vermek için.
    - Çok sayıda bina eklendi
    - Süvari artık kışlada edinilebilir.

    3.7 versiyondaki düzeltmeler

    -Artillery now fire properly. No more ‘non-firing’ artillery. This was done by switching howitzers and cannons.

    -Shrapnel shot replaced canister shot. (I have not yet found a way to make the AI use this as often as it should)

    -Exp fixed. No more ‘instant chevrons.’

    -British now have Commonwealth Highland Troops recruitable from Scotland. (Irish units up next for the Brits )

    -Unit stat costs re-balanced. Artillery made more expensive. Infantry cost reduced slightly in some cases.

    -All cavalry now run slightly faster.

    -WWI-esque naval skins and stats, courtesy of Aanker.

    -New UI courtesy of Marshal Beale

    -UI
    text fixes, courtesy of Mitch Your Humble Servant. (sorry I couldn’t
    get the front end music working I will try to get it working and upload a
    fix)

    -Numerous building issues fixed. For example, Portuguese
    units are now recruitable again, as are multiple other units of other
    ‘minor’ factions.

    -Fixed the rare but persistent issue with British units ‘appearing’ at ports.

    -Fixed issue with Grenzars.

    -Possible fix for issue of units sometimes simply ‘walking’ up to the enemy when ordered to fire.

    -Minor CAI tweaks.

    Quick Follow up to 3.7, 3.75 fix

    A
    few things were supposed to be included, but were not due to time
    constraints and me wanting to get out the ‘major’ stuff first.

    - Unit cards (frankly, I was a little stumped at how to actually get these in at first

    - Names for the ships, just make new lines, then fill in the lines with proper names.

    - Front end music


    -Tek yapmanız gereken dosyayı indirdikten sonra Napolyonun kurulu olduğu klasördeki datanın içine atmak ve oyuna girmek.

    İyi oyunlar.


    Not: Alıntıdır. ( Her gün güncellenmekte , güncellendikçe yenilerini buraya yüklüyeceğim. )



    Rarın içindeki userscripti kendim koydum eğer olmuyorsa kendiniz yazabilirsiniz.

    mod GreatWar3.7.pack;
    mod Modified_Deployment_Zones.pack;


    bu şekilde olacak..

      Forum Saati Perş. Eyl. 19, 2024 10:58 pm