OyunForum - Strateji Oyun Forum

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
OyunForum - Strateji Oyun Forum

Forumumuz Bir Strateji Oyunları Forumudur.!


    Broken Crescent 2.0 ve 2.02 Yaması

    EZAYAH
    EZAYAH
    StratejiForum Kurucu
    StratejiForum Kurucu


    Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 330
    Katılım Katılım : 31/01/11
    Yaş Yaş : 30
    Konum Konum : İzmir

    Broken Crescent 2.0 ve 2.02 Yaması  Empty Broken Crescent 2.0 ve 2.02 Yaması

    Mesaj tarafından EZAYAH Salı Şub. 01, 2011 11:26 am

    [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
    Soldan
    sağa: KoJ general, *Ayyubid/Ghorid general,
    *Abbasid/Khwarezm/Ghorid/Ghazni captain, *Turkish general, *Ghazni/Oman
    general, *Khwarezm general]

    Modu kurmadan once medieval 2ye kurulmus olan modlari silin !!
    Bu mod patch 1.3 calisiyor
    Eski BC moduna gerek yok
    BC 2.0 nin Kendi klasörü var

    :Diplomatik sistem yenilendi.
    :AI guclendirildi.
    :40 Yeni unite eklendi
    :Yeni portretler eklendi
    :Yeni 1 ulke eklendi (Paramaras)
    Credits for work done on 2.0
    Ahiga – Research Material and Unit Description, Fixing Bugs
    GrandViZ
    – Battle AI, Campaign AI and Diplomacy, Economy Model, Unit Costs, EDB
    Recruitment, Fixing Bugs, Campaign Script Updates, Release Support.
    Yellu Dashi – Mongol Units Models and Textures, Strategy Map Officers
    Miraj – Campaign Map, Character Stats
    Kinniken – Special tools for EDU stats generation and EDB Recruitment
    Strelac – AOR / Recruitment System, Unit Stats, New Unit Models and Textures, Fixing Bugs.


    Broken Crescent 2.0
    [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

    2.2 Yaması

    [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]


    Oyunun normal haritasında hatalar var.
    Kentlerden 4 üne ulaşılamıyor.

    Biri haritanın sağ üst köşesindeki Lhasa-
    biri Hazar' ın sağ üstündeki Karakum-
    biri Mısır' ın sol tarafındaki Siva vahası-
    biri de Arabistan çölünün ortasındaki Bureyde.

    Bunun çözümünü hazırladım. Şu linkteki dosyayı indirip çıkarın.

    [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

    map_ground_types adında TGA türü bir resim dosyası çıkacak. Bunu alıp şu sırayı izleyin:

    Bilgisayarım
    --> C: sürücüsü --> Program Files --> SEGA --> Medieval II
    Total War --> broken_crescent --> data --> world --> maps
    --> base

    Bunun içine o resmi "yapıştır" deyip ekleyin. Eski dosya ile yenisi değiştirilecek diyecek.
    Evet deyin. Sonra aynı base dosyası içindeki mapRWM dosyasını silin.

    Oyuna başladığınızda bu gidilemeyen kentlere gidilen yollar açılmış olacak.

      Forum Saati Perş. Eyl. 19, 2024 4:50 pm