OyunForum - Strateji Oyun Forum

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
OyunForum - Strateji Oyun Forum

Forumumuz Bir Strateji Oyunları Forumudur.!


    BFME 2 Irklar ve Özel Güçleri

    EZAYAH
    EZAYAH
    StratejiForum Kurucu
    StratejiForum Kurucu


    Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 330
    Katılım Katılım : 31/01/11
    Yaş Yaş : 30
    Konum Konum : İzmir

    BFME 2 Irklar ve Özel Güçleri Empty BFME 2 Irklar ve Özel Güçleri

    Mesaj tarafından EZAYAH Salı Şub. 01, 2011 12:24 am

    Bu Konuyu BMF2'ye Yeni başlayanlar için hazırladım gelelim konumuza:





    İnsanlar: Aklımıza Gondor veya Rohan gelecektir, fakat oyunda bu iki
    milletin birleşimini ("men") yönetebiliyoruz(Rohan nâmına sadece
    Rohirrim atlıları var ama olsun.). Kalenin son "upgrade"i (geliştirme)
    tüm haritanın görünür olmasını sağlıyor. Ayrıca belirtmek lazım, artık
    herolarımızın büyük bir orduyu kendi başına safdışı edebilme gücü yok.
    Sadece elle tutulur bir orduyla birlikte kullanırsak çok faydalılar.

    Heroları: Aragorn, Boramir, Eomer, Eowyn, Faramir, Gandalf, Theoden...
    (Yüzük Gollum'dan alınıp kaleye götürülürse Galadriel üretilebilir.)



    Elfler: Zarifliğiyle öne çıkan Elf birimleri özellikle okçuluklarıyla da
    öne çıkması nedeniyle vur-kaç stratejisi için en iyi ırk diyebiliriz.
    (Süvari olarak "Lancer" denilen birimlere sahipler.) Bir de pusu kurmak
    için en iyi ırk da denebilir. Hem birçok biriminin ormanlarda görünmez
    olması, hem de mist gibi özel güçleriyle de normal koşullarda
    görünmezlik sağlanabilir. Entler de Rohan olmadığı için Elflerin
    kullanımına verilmiş. Kalenin son "upgrade"i dev kartalı çağırıyor...

    Heroları: Arwen, Elrond, Glorfindel, Haldir, Legolas, Thranduil...
    (Yüzük Gollum'dan alınıp kaleye götürülürse Galadriel üretilebilir.)





    Cüceler: Yüksek defans gücüne sahip cüce birlikleri bir hayli yavaşlar.
    Gerek "battalion"ların (birliklerin) gerekse binaların oldukça dayanıklı
    olması sebebiyle savunmaya çok yatkın bir ırk. Özellikle Fortress'ınıza
    (kale) yaptığınız yükseltmeler ve yanlara dikeceğiniz mancınık kuleleri
    surun arkasından düşmanlarınıza kan kusturacaktır. Kalenin son
    "upgrade"i alan büyüsü olarak meteor yapmaya izin veriyor...

    Heroları: Gimli. Gloin, King Dain.... (Yüzük Gollum'dan alınıp kaleye götürülürse Galadriel üretilebilir.)





    Goblinler: Çok ucuz ve çok çabuk ürüyorlar, deste deste surların
    üstünden atlıyorlar. Evet, her ne kadar Goblinler; karşının bir birimine
    üç birim girerek galip çıksa bile önden goblinler arkadan da taş atan
    devler ve troller yardımıyla galibiyeti sayı fazlasıyla alabiliyorlar
    (hehe). Kalelerinin son "upgrade"i nur topu gibi bir dragon yavrusu
    çağırıyor...

    Heroları: Dragon Lord, Goblin King, Shelob... (Yüzük Gollum'dan alınıp kaleye götürülürse Sauron üretilebilir.)







    Isengard: Önceki oyunun aynısının tıpkısı gibi düşünün. Yalnız sur inşa
    edebilme avantajı getirilmiş. Warglar, Berserkerler, Pikemanlar ve diğer
    şeyler yerli yerinde. Kalalerinin son "upgrade"i alan büyüsü olarak
    "weather storm" yapılmasına izin veriyor...

    Heroları: Lurtz, Saruman, Sharthku, Wormtongue... (Yüzük Gollum'dan alınıp kaleye götürülürse Sauron üretilebilir.)







    Mordor: Eski oyundan birkaç değişikliği var o kadar. "Mumakil"lerimizin
    üstüne okçu çıkarmıyoruz; zaten okçuyla birlikte doğuyorlar. Yeni birim
    olarak ise Umbar'ın korsanları mevcut.

    Heroları: Mouth of Sauron, 3 Nazgul Riders(atlı), 2 Nazgul
    Wyvrens(uçan), Witch King... (Yüzük Gollum'dan alınıp kaleye götürülürse
    Sauron üretilebilir.)





    Bir de BFME değişmezi olan özel güçlerimize gelelim. Eski oyundan
    hatırlarsak savaştıkça artan "power point"lerimizi harcayarak belirli
    aralıklarla kullanabileceğimiz güçleri seçebiliyorduk. İkinci oyunda
    ise; kahramanların gücünün biraz daha azalmasıyla bu özel güçlerimizin
    değeri daha fazla artıyor. Geçen oyundakine benzer şekilde olan özel
    güçlerimizi en ölümcül noktada kullanırsak oyunun bizim olması işten
    bile olmuyor. Mesela Erebor Kalesi'ni koruma görevinde gelen Mordor
    ataklarının sol tarafına tepeden taş yağdırırken sağ tarafına da Tom
    Bombadil'i çağırıp arkadan mancınıkları dayayarak aynı etkiyi
    yapabiliyoruz (böylece atağın büyük bir kısmı kesilmiş oluyor).





    Alıntıdır...

      Forum Saati Perş. Eyl. 19, 2024 10:58 pm