Not:Arkadaşlar şunu belirtmek isterim.Bu
taktikten ziyade bir rehper olarak da algılanabilir.Zayıf noktalarını
v.s söyleyerek yardımcı olmak istedim umarım yardımcı olmuşumdur.
Birimler
Ork Warrior
Oyunu başta kopartan ve karşı tarafın ekonomisini çökerten 1.02'nin
favori birimleri 1.03'ün resmen gazabına uğramış. Artık armor'ları
düşük, ana base'in dışındaki binalara damage'i çok daha az, kısacası
eskiden bedava ama işe yarayan bu birimler artık üstüne para verilse
bile erken oyun dışında tercih edilmeyecek hale gelmişler. Üstelik
atlı birimlerle dolaşan Hero'lara da çok experience veriyorlar
(Theoden için kaçınılmaz bir rank 4 olma fırsatı).
KullanımAlanı
Oyunun hemen başında ekonomiyi sağlam tutmak için tek orc pit(2
artık fazla - ama duruma göre değişebilir) yaparak karşı tarafı
uğraştırmak adına yapmanız gerekiyor. Karşı taraf atlı basınca
bırakmanız hatta kalanları slaughter house'a göndererek karşı
tarafın atlı hero'suna level kazandırmamanız şart. İlerleyen oyunda
artık işlevleri yok. Sadece oyunun ilk 5 ile 8 dakikalık periyodunda
iş görüyorlar. Ama karşınınızda erken warg'a gitmeyen bir Isengard
varsa bu süre biraz daha uzayabilir
RhunSoldier
Mordor'un 1.03'teki en iyi ünitesi olmuşlar. Artık hemen hemen her
tür damage'dan çok daha az etkileniyorlar. Ayrıca hem formasyonda
hem de normal halde daha hızlılar. Atlılara karşı bonus'ları ile çok
daha etkililer.
KullanımAlanları
Orklar karşı tarafı oyalarken, Haradrim Warrior'larla rank
atlatırılan Palace'dan hemen ve çokça çıkarılması artık şart(Direk
pit yapmadan palace gitmek sakıncalı çünkü Haradrim Warrior'ın artan
fiyatı ve maçı idare etmekteki yoksunluğu zora sokabilir). Orkların
yokluğunda ortalığı cehenneme çevirme görevini devraldılar.
Özellikle upgrade'siz Isengard birimleri SoR karşısında çaresiz
kalacaklar.
Okcu Ve mızraklılar
Okcu Ork
İsabet oranı, canları, damage'ları ve dirençleri bir hayli
yükseltilmiş olan ork okçular Mordor'un bir başka gözdesi haline
gelmiş vaziyetteler.
KullanımAlanları
En iyi kullanım alanı şu an için Mumakil'lerin ve Outpost'ların
tepesi olarak gözükse de, savaş alanında da iyi bir Soldiers of Rhûn
koruması ile çok büyük işler yapabileceğe benziyor. Mirror maçlarda
ise galibi belirleyici faktör olacağa benziyorlar. Normal orklarla
grup yapıp kullanmak ise başka bir opsiyon(+10% damage, +10% armor
kazanmaları etkilerini arttırır.
Mumakil
Nihayet 1.03'le hak ettikleri konuma ulaştılar. Ayaklarının etki
alanı bir hayli arttı. Hero katili deyince artık onlar akla
gelecekler(charge'la artık hero öldürmek çok kolay). Alevli oka
karşı dirençleri arttırılmasına rağmen normaline karşı azaltıldı.
Çoğu kişinin şikayet ettiği Mumakil aptallıkları da düzeltilmiş gibi.
KullanımAlanları
Üzerlerinde Ork okçular ve yanlarında Drummer Troll'le karşı tarafın
kabusu olacağa benziyorlar. Sur yıkma konusunda bir numara onlar.
Eye of Sauron + Tainted Land'i onlardan esirgemeyin sur saldırısı
yaparken(Keep Archers'a karşı hala zayıflar). Ranger'lar ve
Faramir'in bonus damage'ları yüzünden pek onlara bulaşmanızı tavsiye
etmem.
taktikten ziyade bir rehper olarak da algılanabilir.Zayıf noktalarını
v.s söyleyerek yardımcı olmak istedim umarım yardımcı olmuşumdur.
Birimler
Ork Warrior
Oyunu başta kopartan ve karşı tarafın ekonomisini çökerten 1.02'nin
favori birimleri 1.03'ün resmen gazabına uğramış. Artık armor'ları
düşük, ana base'in dışındaki binalara damage'i çok daha az, kısacası
eskiden bedava ama işe yarayan bu birimler artık üstüne para verilse
bile erken oyun dışında tercih edilmeyecek hale gelmişler. Üstelik
atlı birimlerle dolaşan Hero'lara da çok experience veriyorlar
(Theoden için kaçınılmaz bir rank 4 olma fırsatı).
KullanımAlanı
Oyunun hemen başında ekonomiyi sağlam tutmak için tek orc pit(2
artık fazla - ama duruma göre değişebilir) yaparak karşı tarafı
uğraştırmak adına yapmanız gerekiyor. Karşı taraf atlı basınca
bırakmanız hatta kalanları slaughter house'a göndererek karşı
tarafın atlı hero'suna level kazandırmamanız şart. İlerleyen oyunda
artık işlevleri yok. Sadece oyunun ilk 5 ile 8 dakikalık periyodunda
iş görüyorlar. Ama karşınınızda erken warg'a gitmeyen bir Isengard
varsa bu süre biraz daha uzayabilir
RhunSoldier
Mordor'un 1.03'teki en iyi ünitesi olmuşlar. Artık hemen hemen her
tür damage'dan çok daha az etkileniyorlar. Ayrıca hem formasyonda
hem de normal halde daha hızlılar. Atlılara karşı bonus'ları ile çok
daha etkililer.
KullanımAlanları
Orklar karşı tarafı oyalarken, Haradrim Warrior'larla rank
atlatırılan Palace'dan hemen ve çokça çıkarılması artık şart(Direk
pit yapmadan palace gitmek sakıncalı çünkü Haradrim Warrior'ın artan
fiyatı ve maçı idare etmekteki yoksunluğu zora sokabilir). Orkların
yokluğunda ortalığı cehenneme çevirme görevini devraldılar.
Özellikle upgrade'siz Isengard birimleri SoR karşısında çaresiz
kalacaklar.
Okcu Ve mızraklılar
Okcu Ork
İsabet oranı, canları, damage'ları ve dirençleri bir hayli
yükseltilmiş olan ork okçular Mordor'un bir başka gözdesi haline
gelmiş vaziyetteler.
KullanımAlanları
En iyi kullanım alanı şu an için Mumakil'lerin ve Outpost'ların
tepesi olarak gözükse de, savaş alanında da iyi bir Soldiers of Rhûn
koruması ile çok büyük işler yapabileceğe benziyor. Mirror maçlarda
ise galibi belirleyici faktör olacağa benziyorlar. Normal orklarla
grup yapıp kullanmak ise başka bir opsiyon(+10% damage, +10% armor
kazanmaları etkilerini arttırır.
Mumakil
Nihayet 1.03'le hak ettikleri konuma ulaştılar. Ayaklarının etki
alanı bir hayli arttı. Hero katili deyince artık onlar akla
gelecekler(charge'la artık hero öldürmek çok kolay). Alevli oka
karşı dirençleri arttırılmasına rağmen normaline karşı azaltıldı.
Çoğu kişinin şikayet ettiği Mumakil aptallıkları da düzeltilmiş gibi.
KullanımAlanları
Üzerlerinde Ork okçular ve yanlarında Drummer Troll'le karşı tarafın
kabusu olacağa benziyorlar. Sur yıkma konusunda bir numara onlar.
Eye of Sauron + Tainted Land'i onlardan esirgemeyin sur saldırısı
yaparken(Keep Archers'a karşı hala zayıflar). Ranger'lar ve
Faramir'in bonus damage'ları yüzünden pek onlara bulaşmanızı tavsiye
etmem.