Isengard Rehberi
(1.03 yamasına göre)
Giriş
Aslına bakarsanız yeni yamanın en az değiştirdiği ırk diyebilirim
isengard için; genel olarak bakıldığında dengeli bir görüntü çiziyor
isengard. Hem ekonomik açıdan hem de stratejik açıdan artıları
olduğu kadar eksileri de olan bir ırk.
Birimler
Piyadeler
Uruk-Hai
Tanım:
Orta dünya'nın savaş meydanlarının vazgeçilmez güçlü savaşçıları uruklar
1.03 yamasında (ağır zırhlandırıldıklarında) eskiye göre süvari
birliklerine daha dayanıksız hale geldi (%50'den, %60'a).
Kullanım Alanı:
Bütün Isengard oyuncuları için oyunun her anında gerekli bir ünite!
Rakip farm ve lumbermill'lerine saldırarak rakibin ekonomik gelişimini
zayıflatmak için çok uygun; aynı zamanda oyunun başında para-güç oranına
göre oyundaki ( bence ) en güçlü ve en hızlı piyade birliği Uruk-Hai!
Isengard oynayacaklar mutlaka warchant büyüsüyle birlikte kullanmalı,
daha güçlü bir saldırı silahı olmasını istiyorlarsa.
Uruk Pikemen
Tanım:
Yeni yamada Isengard kanadında alınan en büyük yara pikemen'lerde;
artık kılıç darbelerine eskiye göre %23 daha az dayanıklılar ve ateşten
aldıkları zarar zırhsızken %60 iken %100' e , zırhlıyken %15
iken %75' e yükseltildi! Yani eskisi gibi uruk-hai üretmeden sadece
pikemen yaparak savunmak imkansız hale getirildi. Tabiki süvari
birlikleri için yine çok büyük tehlike yaratıyor pikemenler; ancak
üstüne basarak söylüyorum ateşli ünitelere dikkat! (Trebuchetlerin
ve catapultların ateşi de çok etkili)
Berserker
Tanım:
Berserker'lerin üretim süreleri kısaltıldı (20sn iken 13 sn). Bu yamada
oklardan aldıkları hasar biraz arttırılmış eskiden %100 iken
şimdi %115.
Kullanım Alanı:
Berserker taktiksel bir ünite; binaları yıkmakta çok hünerli olan bu
üniteler belli dayanıklılıkta bir zırhla çıkıyor ve oyunun başındaki en
güçlü bina katili denilebilir. ayrıca orklara ve zırhsız piyadelere
karşı da çok etkili! [Özellikle pikemenlerle beraber rakibin farmını
yıkmada kullanılabilir.] Ancak çok pahalı olduklarından pek tercih
edilmiyorlar, oyuncular daha çok zırhlı ve kılıçları geliştirilmiş
uruk-hai üretmeyi seçiyor. Berserker' in bir diğer özelliği de light
torch( meşaleyi yakma ) tuşları sayesinde mayınları tetikleyebiliyor
olması! (Filmleri hepiniz izlemişsinizdir; ikinci film iki kule'de
miğfer dibi savunmasını çökerken berserker Legolas bile indiremeden
mayını tetiklemişti. )
Okçular
Uruk Crossbowmen
Tanım:
1.03 Yamasında Isengard için bir eksi daha saldırmadan önce hedef
almaları eskiden 500 milisaniye sürerken artık 730 milisaniye sonra
oklarını fırlatıyor crossbowmenler. Ayrıca süvarilere karşı saldırı
güçleri de zayıflatıldı %30 oranında!
Kullanım Alanı:
Isengard ırkının yegane okçu birliği olduğu için mecburen belli bir
sayıda yapılması gerekiyor; Gondor'un kartallarına, Mordor'un nazgul ve
witch kingine saldırmak için başka bir ünitesi yok Isengard'ın malum!
Ayrıca yeni yamada güçlendirilen mumakillere karşı alev gelişimi
yapılmalı ve güçlerinden faydalanmalı. "Troll"lere karşı da gayet
etkililer biliyorsunuz. Uruk-Hai ve pikemenlerle kombinasyon
yapıldığında da zırhları ve verdikleri hasarları kayda geçecek şekilde
artıyor; ancak
kombinasyonlar yavaşlamalarına sebep oluyor. [Yine de combolar oyun
içinde özellikle crossbowmenleri korumak adına çok gerekli.] Mayınları
tetiklemek için bir diğer seçenek de ateş gelişimini yapmış
crossbowmenler.
Süvariler
Warg Riders (Kurt Binicileri)
Tanım:
İşte yenilik ! 1.03 Yamasında Isengard cephesindeki en büyük gelişim
"Warg Riders"ta yapılmış!! Neler yok ki; artık "Howl" (uluma)
yetenekleri daha fazla hasar veriyor (%150'den %160'a) yalnız eskiden 35
sn etki süresi vardı artık 29 sn düştü etki süresi, bu howl yeteneği
artık yeni bir aura etkisi yaratıyor ve eğer ağır zırhlarını
geliştirdiyseniz siyah bir derileri oluyor ki ayırt edebilirsiniz:)
Ayrıca eskiden üretilmeleri için 800 birim kaynak gerekiyorken artık 760
birime üretilebiliyorlar. En önemli
gelişimleri ise artık 30 sn kadar boş kaldıklarında kendilerini
iyileştiriyorlar; bekledikleri her 2snde 2 hp. Yalnız artık kılıçlarını
geliştirdiğinizde 80 hasar güçleri oluyor; 90 hasar veriyorlarken eski
yamada.
Kullanım Alanı:
Isengard oyuncuları artık oyunun başındaki en güçlü süvari birliğine
sahip! [Oyunun başında çıkarmak baya masraflı ve riskli olsa da.] Hiçbir
geliştirme yapılmadığında "Howl" yetenekleri sayesinde en güçlü süvari
olan kurt binicilerini kullanmak şart, ayrıca eski yamadan devam eden
bir özellikleri daha var kurt binicilerinin ; kahramanlara karşı hasar
güçleri yüksek. War Chant büyüsüyle birlikte "howl" özelliği kurt
binicilerini çok etkili manevra hünerine sahip iyi bir saldırı silahı
yapacak. Yani orta dünyanın savaş meydanları artık kurt ulumalarıyla
yankılanacak!
Unutmayın filmlerin üçünde "Aragorn"u ölüme bu kadar yaklaştıran
başka bir güç olmamıştı!
Kuşatma Birimleri
Ballista
Tanım:
Bütün Isengard oyuncularının isyanına kulak veren EA games artık
ballistaların rota bulmadaki gariplikleri ve ünite zekasını geliştirdi;
sonunda garip garip sağa sola bakınan ballistalar etkili olacak gibi.
Ballistalar artık ateşe daha dayanıklı (%50'den %25'e) ve "catapult,
trebuchet" gibi kuşatma unitelerine daha dayanıklı hale getirildi (%50
zarar görüyorken %33'e düşürüldü). Ballistalar artık 8 saniyede bir
değil 7 saniyede bir ateş ediyor; yani daha hızlı ateş
ediyorlar.Ballistalar artık entlerden daha az zarar görüyor (%100'den
%50'ye).
Kullanım Alanı:
Isengard için özellikle "mumakil" üreten mordor' a karşı, "tower
guard ve ranger" üreten gondor' a karşı ve "elf" üreten rohan' a
karşı değişilmez bir (duruma göre) savunma ve saldırı silahı. Yeni
yapılan değişikliklerle diğer kuşatma üniteleriyle de kapışacak güce
ulaştı sonunda. Tabi ki asli görevi olan duvarları yerle bir etmek
için gerekli! [Geç oyunlarda tek başına yetersiz kalsa da kullanılması zorunlu.]
Siege Ladder (Kuşatma Merdiveni)
Tanım:
Yeni yamada eskisinden hiçbir farkı yok.
Kullanım Alanı:
Bildiğiniz gibi duvarları aşıp kaleyi yerle bir etmek, talan etmek için
güzel tasarlanmış bir ünite.İyi oynayan bir Gondor veya Rohan'a karşı
bile zamanında kullanıldığında gerekli suikastleri, yıkılmasını
istediğiniz
binaları çökertmek için 2-3 geliştirilmiş zırhlı ve kılıçlı uruk-hai
ekibiyle tehlike yaratılmasını sağlayan bir ünite. Ayrıca
unutmamak gerek mayınları da merdiven aracılığıyla surlara
çıkartabilirsiniz ! [Yine de pek tercih edilmeyen bir ünite.]
Explosive Mine (Patlayıcı Mayın)
Tanım:
Yeni yamada bir değişiklik yok, yalnız Gondor kulelerinin "keep archers"
geliştirilmesi yeni yamada verdiği hasarı baya azalttığını hatırlatırım
size! Yani eskisi kadar kolay yok edilemeyecek kuleler tarafından.
Kullanım Alanı:
Bilindiği üzere mayınlar Isengard kuşatmalarında vazgeçilmez üniteler,
yapmanız gereken koruyarak götürmek, döşemek ve patlatmak! Hatta
savunmada kullanmak bile mümkün biraz yaratıcı olursanız. [Hatta Cripple
ile hero öldürmek ve ordu dağıtmak için bile kullanılıyor.]
Battering Ram
Tanım:
Eskiden bir farkı yok, mayında da dediğim gibi etkisi azaltılmış "keep
archers" geliştirmesiyle bile Gondor kuleleri daha etkisiz olacak "ram"e
de karşı.
Kullanım Alanı:
"Ram" rush yapılmak istenen Gondor ve Rohan'a karşı çok etkili bir
kuşatma silahı, ancak saldıracak süvarilere ve piyadelere dikkat etmek
gerek.[Özellikle karşı savunmanın siegeleri tam hazır olmadan
kullanıldığın çok etkili.]
Kahramanlar
Lurtz
Tanım:
1.03 Yamasında Lurtz'un pasif olan liderlik (leadership) hasar gücünün
etkisi azaltılmış (eskiden %100'dü şimdi %60). Bu baya önemli bir eksi
Isengard açısından, ancak tabi ki taktiksel olarak Lurtz' ten
vazgeçmenin imkanı yok!Bu arada cripple menzili az da olsa arttırıldı.
Kullanım Alanı:
Lurtz kahramanlar arasında çok önemli bir isim, cripple (engelleme )
özelliği sayesinde bir çok kahramanın öldürülmesine yardımcı olabilir.
hatırlarsanız filmde de yüzük kardeşliğini bozan ilk isimdi. ( Boromir
ah ah ! ) Ben bir an önce desteğinin gerekli olduğunu düşünüyorum, hemen
rank 5 yapabilirseniz savaş alanında avantajı ele
geçirirsiniz.[]Haritadaki warg, troll sayısına göre önce ve ya geç
çıkartılabilir. Yerine tercih edilebilecek olan ise erken upgrade.]
Saruman
Tanım:
Yeni yamayla birlikte artılar kazanan bir kahramanımız; öncelikle %10
oranında hitpoint kazandı yani artık tek Istari Light ile ölmüyor!Artık
fireball (ateş topu) büyüsünün menzili daha fazla.Liderlik etkisi
değiştirildi; artık %150 hasar gücü yok onun yerine %200 deneyim kazanma
etkisi getirildi, %50 zırh etkisi de azaltılarak %30 oldu. Ayrıca
liderlik etkisine korkudan kaçmama eklendi; yani artık Saruman'ın
etrafındaki uniteler "Nazgul ve Witch King"in screech büyüsünden
etkilenip kaçmayacak.
Kullanım Alanı:
Oyun uzadığı taktirde mutlaka kullanılması gereken bir kahraman,
özellikle ünitelere belli aralıklarla deneyim kazandırıp rütbe
kazandırması savaş alanında çok etkili oluyor. Ateş topu ve Blast
büyüleri, worm tongue büyüsü hepsi etkili... Mutlaka yardımı
kullanılmalı! [Oyunun gidişine göre orta oyunda da beklenebilir.Gandalf
kadar savaştırılmasa da oyun çevirilebilir iyi bir microyla.]
Değişen Yüzük Güçleri
Bu hususta Isengard açısından çok nadir değişiklikler olmuş;
-Warchant (Savaş şarkıları,çığlıkları); büyüsünün etkisi %150 hasar ve %50 zırh iken %50 hasar, %50 zırha indirgenmiş.
-Vision of Palantir; büyüsünün etkisi değiştirilmiş artık üzerlerinde
kullanıldığında kahramanlara, uzun menzilli kuşatma ünitelerine,
süvarilere, okçulara ve kombinasyonlara %15 hız veriyor. Etki süresi ise
35 saniye, her 2 dakika 40 saniyede bir de kullanılabiliyor.
- Freezing Rain (Dondurucu yağmur)'in de diğer doğasal yüzük büyülerinde
olduğu gibi etkisi değiştirilmiş; artık ilk önce bu büyülerden birini
(darkness, cloud break, freezing rain) alan avantajlı olamayacak, çünkü
artık 3 dakikalık bir etkisi var büyünün ve 5 dakikada bir yeniden
doluyor freezing rain.
-Tainted Land'in etkisi +%40 Armor artık.
(1.03 yamasına göre)
Giriş
Aslına bakarsanız yeni yamanın en az değiştirdiği ırk diyebilirim
isengard için; genel olarak bakıldığında dengeli bir görüntü çiziyor
isengard. Hem ekonomik açıdan hem de stratejik açıdan artıları
olduğu kadar eksileri de olan bir ırk.
Birimler
Piyadeler
Uruk-Hai
Tanım:
Orta dünya'nın savaş meydanlarının vazgeçilmez güçlü savaşçıları uruklar
1.03 yamasında (ağır zırhlandırıldıklarında) eskiye göre süvari
birliklerine daha dayanıksız hale geldi (%50'den, %60'a).
Kullanım Alanı:
Bütün Isengard oyuncuları için oyunun her anında gerekli bir ünite!
Rakip farm ve lumbermill'lerine saldırarak rakibin ekonomik gelişimini
zayıflatmak için çok uygun; aynı zamanda oyunun başında para-güç oranına
göre oyundaki ( bence ) en güçlü ve en hızlı piyade birliği Uruk-Hai!
Isengard oynayacaklar mutlaka warchant büyüsüyle birlikte kullanmalı,
daha güçlü bir saldırı silahı olmasını istiyorlarsa.
Uruk Pikemen
Tanım:
Yeni yamada Isengard kanadında alınan en büyük yara pikemen'lerde;
artık kılıç darbelerine eskiye göre %23 daha az dayanıklılar ve ateşten
aldıkları zarar zırhsızken %60 iken %100' e , zırhlıyken %15
iken %75' e yükseltildi! Yani eskisi gibi uruk-hai üretmeden sadece
pikemen yaparak savunmak imkansız hale getirildi. Tabiki süvari
birlikleri için yine çok büyük tehlike yaratıyor pikemenler; ancak
üstüne basarak söylüyorum ateşli ünitelere dikkat! (Trebuchetlerin
ve catapultların ateşi de çok etkili)
Berserker
Tanım:
Berserker'lerin üretim süreleri kısaltıldı (20sn iken 13 sn). Bu yamada
oklardan aldıkları hasar biraz arttırılmış eskiden %100 iken
şimdi %115.
Kullanım Alanı:
Berserker taktiksel bir ünite; binaları yıkmakta çok hünerli olan bu
üniteler belli dayanıklılıkta bir zırhla çıkıyor ve oyunun başındaki en
güçlü bina katili denilebilir. ayrıca orklara ve zırhsız piyadelere
karşı da çok etkili! [Özellikle pikemenlerle beraber rakibin farmını
yıkmada kullanılabilir.] Ancak çok pahalı olduklarından pek tercih
edilmiyorlar, oyuncular daha çok zırhlı ve kılıçları geliştirilmiş
uruk-hai üretmeyi seçiyor. Berserker' in bir diğer özelliği de light
torch( meşaleyi yakma ) tuşları sayesinde mayınları tetikleyebiliyor
olması! (Filmleri hepiniz izlemişsinizdir; ikinci film iki kule'de
miğfer dibi savunmasını çökerken berserker Legolas bile indiremeden
mayını tetiklemişti. )
Okçular
Uruk Crossbowmen
Tanım:
1.03 Yamasında Isengard için bir eksi daha saldırmadan önce hedef
almaları eskiden 500 milisaniye sürerken artık 730 milisaniye sonra
oklarını fırlatıyor crossbowmenler. Ayrıca süvarilere karşı saldırı
güçleri de zayıflatıldı %30 oranında!
Kullanım Alanı:
Isengard ırkının yegane okçu birliği olduğu için mecburen belli bir
sayıda yapılması gerekiyor; Gondor'un kartallarına, Mordor'un nazgul ve
witch kingine saldırmak için başka bir ünitesi yok Isengard'ın malum!
Ayrıca yeni yamada güçlendirilen mumakillere karşı alev gelişimi
yapılmalı ve güçlerinden faydalanmalı. "Troll"lere karşı da gayet
etkililer biliyorsunuz. Uruk-Hai ve pikemenlerle kombinasyon
yapıldığında da zırhları ve verdikleri hasarları kayda geçecek şekilde
artıyor; ancak
kombinasyonlar yavaşlamalarına sebep oluyor. [Yine de combolar oyun
içinde özellikle crossbowmenleri korumak adına çok gerekli.] Mayınları
tetiklemek için bir diğer seçenek de ateş gelişimini yapmış
crossbowmenler.
Süvariler
Warg Riders (Kurt Binicileri)
Tanım:
İşte yenilik ! 1.03 Yamasında Isengard cephesindeki en büyük gelişim
"Warg Riders"ta yapılmış!! Neler yok ki; artık "Howl" (uluma)
yetenekleri daha fazla hasar veriyor (%150'den %160'a) yalnız eskiden 35
sn etki süresi vardı artık 29 sn düştü etki süresi, bu howl yeteneği
artık yeni bir aura etkisi yaratıyor ve eğer ağır zırhlarını
geliştirdiyseniz siyah bir derileri oluyor ki ayırt edebilirsiniz:)
Ayrıca eskiden üretilmeleri için 800 birim kaynak gerekiyorken artık 760
birime üretilebiliyorlar. En önemli
gelişimleri ise artık 30 sn kadar boş kaldıklarında kendilerini
iyileştiriyorlar; bekledikleri her 2snde 2 hp. Yalnız artık kılıçlarını
geliştirdiğinizde 80 hasar güçleri oluyor; 90 hasar veriyorlarken eski
yamada.
Kullanım Alanı:
Isengard oyuncuları artık oyunun başındaki en güçlü süvari birliğine
sahip! [Oyunun başında çıkarmak baya masraflı ve riskli olsa da.] Hiçbir
geliştirme yapılmadığında "Howl" yetenekleri sayesinde en güçlü süvari
olan kurt binicilerini kullanmak şart, ayrıca eski yamadan devam eden
bir özellikleri daha var kurt binicilerinin ; kahramanlara karşı hasar
güçleri yüksek. War Chant büyüsüyle birlikte "howl" özelliği kurt
binicilerini çok etkili manevra hünerine sahip iyi bir saldırı silahı
yapacak. Yani orta dünyanın savaş meydanları artık kurt ulumalarıyla
yankılanacak!
Unutmayın filmlerin üçünde "Aragorn"u ölüme bu kadar yaklaştıran
başka bir güç olmamıştı!
Kuşatma Birimleri
Ballista
Tanım:
Bütün Isengard oyuncularının isyanına kulak veren EA games artık
ballistaların rota bulmadaki gariplikleri ve ünite zekasını geliştirdi;
sonunda garip garip sağa sola bakınan ballistalar etkili olacak gibi.
Ballistalar artık ateşe daha dayanıklı (%50'den %25'e) ve "catapult,
trebuchet" gibi kuşatma unitelerine daha dayanıklı hale getirildi (%50
zarar görüyorken %33'e düşürüldü). Ballistalar artık 8 saniyede bir
değil 7 saniyede bir ateş ediyor; yani daha hızlı ateş
ediyorlar.Ballistalar artık entlerden daha az zarar görüyor (%100'den
%50'ye).
Kullanım Alanı:
Isengard için özellikle "mumakil" üreten mordor' a karşı, "tower
guard ve ranger" üreten gondor' a karşı ve "elf" üreten rohan' a
karşı değişilmez bir (duruma göre) savunma ve saldırı silahı. Yeni
yapılan değişikliklerle diğer kuşatma üniteleriyle de kapışacak güce
ulaştı sonunda. Tabi ki asli görevi olan duvarları yerle bir etmek
için gerekli! [Geç oyunlarda tek başına yetersiz kalsa da kullanılması zorunlu.]
Siege Ladder (Kuşatma Merdiveni)
Tanım:
Yeni yamada eskisinden hiçbir farkı yok.
Kullanım Alanı:
Bildiğiniz gibi duvarları aşıp kaleyi yerle bir etmek, talan etmek için
güzel tasarlanmış bir ünite.İyi oynayan bir Gondor veya Rohan'a karşı
bile zamanında kullanıldığında gerekli suikastleri, yıkılmasını
istediğiniz
binaları çökertmek için 2-3 geliştirilmiş zırhlı ve kılıçlı uruk-hai
ekibiyle tehlike yaratılmasını sağlayan bir ünite. Ayrıca
unutmamak gerek mayınları da merdiven aracılığıyla surlara
çıkartabilirsiniz ! [Yine de pek tercih edilmeyen bir ünite.]
Explosive Mine (Patlayıcı Mayın)
Tanım:
Yeni yamada bir değişiklik yok, yalnız Gondor kulelerinin "keep archers"
geliştirilmesi yeni yamada verdiği hasarı baya azalttığını hatırlatırım
size! Yani eskisi kadar kolay yok edilemeyecek kuleler tarafından.
Kullanım Alanı:
Bilindiği üzere mayınlar Isengard kuşatmalarında vazgeçilmez üniteler,
yapmanız gereken koruyarak götürmek, döşemek ve patlatmak! Hatta
savunmada kullanmak bile mümkün biraz yaratıcı olursanız. [Hatta Cripple
ile hero öldürmek ve ordu dağıtmak için bile kullanılıyor.]
Battering Ram
Tanım:
Eskiden bir farkı yok, mayında da dediğim gibi etkisi azaltılmış "keep
archers" geliştirmesiyle bile Gondor kuleleri daha etkisiz olacak "ram"e
de karşı.
Kullanım Alanı:
"Ram" rush yapılmak istenen Gondor ve Rohan'a karşı çok etkili bir
kuşatma silahı, ancak saldıracak süvarilere ve piyadelere dikkat etmek
gerek.[Özellikle karşı savunmanın siegeleri tam hazır olmadan
kullanıldığın çok etkili.]
Kahramanlar
Lurtz
Tanım:
1.03 Yamasında Lurtz'un pasif olan liderlik (leadership) hasar gücünün
etkisi azaltılmış (eskiden %100'dü şimdi %60). Bu baya önemli bir eksi
Isengard açısından, ancak tabi ki taktiksel olarak Lurtz' ten
vazgeçmenin imkanı yok!Bu arada cripple menzili az da olsa arttırıldı.
Kullanım Alanı:
Lurtz kahramanlar arasında çok önemli bir isim, cripple (engelleme )
özelliği sayesinde bir çok kahramanın öldürülmesine yardımcı olabilir.
hatırlarsanız filmde de yüzük kardeşliğini bozan ilk isimdi. ( Boromir
ah ah ! ) Ben bir an önce desteğinin gerekli olduğunu düşünüyorum, hemen
rank 5 yapabilirseniz savaş alanında avantajı ele
geçirirsiniz.[]Haritadaki warg, troll sayısına göre önce ve ya geç
çıkartılabilir. Yerine tercih edilebilecek olan ise erken upgrade.]
Saruman
Tanım:
Yeni yamayla birlikte artılar kazanan bir kahramanımız; öncelikle %10
oranında hitpoint kazandı yani artık tek Istari Light ile ölmüyor!Artık
fireball (ateş topu) büyüsünün menzili daha fazla.Liderlik etkisi
değiştirildi; artık %150 hasar gücü yok onun yerine %200 deneyim kazanma
etkisi getirildi, %50 zırh etkisi de azaltılarak %30 oldu. Ayrıca
liderlik etkisine korkudan kaçmama eklendi; yani artık Saruman'ın
etrafındaki uniteler "Nazgul ve Witch King"in screech büyüsünden
etkilenip kaçmayacak.
Kullanım Alanı:
Oyun uzadığı taktirde mutlaka kullanılması gereken bir kahraman,
özellikle ünitelere belli aralıklarla deneyim kazandırıp rütbe
kazandırması savaş alanında çok etkili oluyor. Ateş topu ve Blast
büyüleri, worm tongue büyüsü hepsi etkili... Mutlaka yardımı
kullanılmalı! [Oyunun gidişine göre orta oyunda da beklenebilir.Gandalf
kadar savaştırılmasa da oyun çevirilebilir iyi bir microyla.]
Değişen Yüzük Güçleri
Bu hususta Isengard açısından çok nadir değişiklikler olmuş;
-Warchant (Savaş şarkıları,çığlıkları); büyüsünün etkisi %150 hasar ve %50 zırh iken %50 hasar, %50 zırha indirgenmiş.
-Vision of Palantir; büyüsünün etkisi değiştirilmiş artık üzerlerinde
kullanıldığında kahramanlara, uzun menzilli kuşatma ünitelerine,
süvarilere, okçulara ve kombinasyonlara %15 hız veriyor. Etki süresi ise
35 saniye, her 2 dakika 40 saniyede bir de kullanılabiliyor.
- Freezing Rain (Dondurucu yağmur)'in de diğer doğasal yüzük büyülerinde
olduğu gibi etkisi değiştirilmiş; artık ilk önce bu büyülerden birini
(darkness, cloud break, freezing rain) alan avantajlı olamayacak, çünkü
artık 3 dakikalık bir etkisi var büyünün ve 5 dakikada bir yeniden
doluyor freezing rain.
-Tainted Land'in etkisi +%40 Armor artık.