OyunForum - Strateji Oyun Forum

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
OyunForum - Strateji Oyun Forum

Forumumuz Bir Strateji Oyunları Forumudur.!


    Gondor Rehberi - (Patch 1.03)

    EZAYAH
    EZAYAH
    StratejiForum Kurucu
    StratejiForum Kurucu


    Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 330
    Katılım Katılım : 31/01/11
    Yaş Yaş : 30
    Konum Konum : İzmir

    Gondor Rehberi - (Patch 1.03) Empty Gondor Rehberi - (Patch 1.03)

    Mesaj tarafından EZAYAH Salı Şub. 01, 2011 12:19 am

    *Gondor Rehberi (Patch 1.03)*



    >>>Giriş<<<



    Bu patch belki de en çok Gondor'u değiştirdi. 1.02'de her ırka karşı fix
    olmuş Knight+Gandalf taktiğiyle ortalağı kasıp kavuran Gondor'un bu
    yeni patch'te alışılmışın dışında birim ve hero'larla bıraktığı yerden
    orta-dünya'yı sarsmaya devam edeceğe benziyor. Hiçbir zaman bir
    "leadership" ırkı olmayan Gondor 1.03'te Boromir ve Faramir'le gelen
    "leadership" avantajını kullanacağı çok açık. Gondor'u farklı
    taktiklerle oynamak isteyenler bu patch'le mutlaka oynamalı. Daha çok
    mikro kabiliyeti gerektiriyor şimdiden söylemesi. Tüm ırklar arasında en
    komplike ırk artık Gondor.





    *BİRİMLER*



    >>>Piyadeler<<<





    -Gondor Soldiers-



    TANIM:

    Gondor için önemleri büyük oranda arttı. Artan canları(+%10) ve atlı
    charge'ına olan tepkilerinin artışı ile adeta oyunda biz de varız diyen
    soldier'lar 120'ye çıkan fiyatlarına rağmen maliyet/performans açısından
    tercih edilmesi gereken birimler.



    KULLANIM ALANI:

    Oyunun her anında artık haritada bulunmaları şart.
    Uruk-Hai'lere(warchant'sız) ve peasant'lara karşı eskisine kıyasla artık
    oldukça etkililer. Soldier'lar oyunun başında hem atakta hem de farm
    korumada faydalı olacağa benziyorlar. Elven Wood'la kullanıldıkları
    takdirde ölümcül bir savunma oluşturuyorlar. Anti-atlı(pike vs.)
    birimlerini dağıtmada birebirler. Okçularla grup yaparak gelecek
    bonus'tan yararlanmak iyi olabilir. Mordor'a karşı oynarken ork'ları
    soldier'larla rahat püskürtürsünüz. Ama Haradrim'lerin mızrakları feci
    götürüyor mümkünse uzak tutun. Soldier'lar yanlarında Boromir'le güzel
    işler çıkaracaktır.





    -Towerguards-



    TANIM:

    BFME'nin en karizma birimi süper gücüne bir de "pike" yani anti-atlı
    özelliği ekledi. Formasyondaki hızları arttırılırken armor'ları bir
    miktar azaltıldı. Fiyatlarının 400'den 500'e çıkarılması ise başka bir
    değişiklik. Oklara ve mızraklara karşı inanılmaz bir dirençleri var.
    Gondor'un tankları deyince onlar akla gelecekler. Artık sadece 4
    Soldier'la level atlayan Barracks'tan onlara ulaşmak çok daha kolay.
    Normal piyadelerden artık daha çok damage aldıkları için onları
    kalabalık Uruk-Hai, peasant ve soldier gruplarından uzak tutun.
    Öldükleri zaman karşı tarafa verdikleri experience artık daha fazla
    olduğu için fazla gözü kara dalmanız pek akıllıca olmaz. Ayrıca rank
    2'ye çıkmaları artık daha kolay, diğer rank'lerde gereken experience ise
    aynı.



    KULLANIM ALANI:

    Tamamen savunma amaçlı kullanılacak bir birim. Zaten adı üstünde,
    kendilerinin de dediği gibi "Defenders of the White Tree". Daha çok
    atlılara karşı önlem amaçlı kullanılacağa benziyorlar. Okçular için iyi
    bir koruma olabileceği gibi, onlarla grup yapma hatasına düşülürse
    normal formasyona dönen towerguard'ların atlılardan yiyeceği charge
    sizde soğuk duş etkisi yaratabilir(Karşıda atlı varsa KESİNLİKLE grup
    yapmayın.). Karşı taraf atlı yapmıyorsa soldier'ları tercih etmek pek
    çok açıdan daha akıllıca olacaktır. Başlarında Boromir varken çok
    ölümcül olacakları için farm koruması dışında çoklu gezdirin. Aragorn'un
    alansal damage'ı sebebiyle kesinlikle ondan uzak tutun. Mancınıklara da
    dikkat edin, yavaş towerguard'lar yoksa çok zor duruma düşecektir. Bir
    de Ent'lerin "slash" damage'a karşı daha dayanıksız hâle gelişi
    sebebiyle eğer okçunuz yoksa soldier veya towerguard'larla çekinmeden
    dalabilirsiniz iyi götürüyorlar(Treebeard hariç), tabii ent sizi
    sallamayıp sur yıkmaya çalışıyor yada başka birşeyle uğraşıyorsa.





    >>>Okçular<<<





    -Gondor Archers-



    TANIM:

    Populasyondan götürdükleri miktar(15-->10) ve fiyatlarındaki
    azalışla(300-->250) beraber kullanması cazip hâle gelen Gondor
    Archer'lar; aynı zamanda hız ve damage'larındaki büyük artışla
    Ranger'lar kadar olmasa da savaş alanını rakibe dar edecek birimler
    olmuşlar.



    KULLANIM ALANI:

    Surların üstü ve outpost'ların içi ideal yerleri gibi gözükse de savaş
    alanında korundukları müddetçe güzel işler yapabilirler. Özellikle
    Mordor'un ork'larına karşı ölümcül bir ekstra damage'ları var artık.
    Ranger'ların, atlı charge'ına karşı çok zayıf oldukları göz önüne
    alınırsa "heavy armor" almış G.Archer'lar çiğnenmeye karşı çok daha
    dayanıklı olduğundan tercih edilmesi oldukça mantıklı. Diğer okçulara
    karşı dayanıksız oluşu dezavantaj gibi gözükse de soldier veya
    towerguard'la oluşturacağı bir combo'yla bu sorun çözülebilir.
    Maliyetleri ve command point'leri ile Ranger'lara iyi birer alternatif
    olabilirler. İyi bir Rohan rakipse, mutlaka gelecek olan ent saldırısını
    karşılamak için yapılması şart(Gandalf'ı beklemek çok riskli olacaktır
    1.03'de).





    -Rangers-



    TANIM:

    Gondor oyunun en iyi okçularını sunar: Gondor Rangers. Artan menzilleri,
    ikiye katlanan hızları ve hemen hemen her damage'a karşı kazandığı
    dirençle Ranger'lar Gondor Komutanı Faramir'in ve tabii ki sizlerin
    emrinizde. Her ne kadar fiyatları(500-->600) ve command point'ten
    götürdükleri miktar(15-->20) artmış olsa da yaptığınıza değecek elit
    bir birim olmuşlar. Yeni eklenen "Hold Fire" butonu ise ağaçlık bölgede
    saklanan Ranger'ların yerli yersiz kendilerini açığa vurmasını önlemeye
    yönelik. Mumakil ve Troll'lere +%150'lik devasa bir bonus damage'ları
    var. Üstelik her atıştan sonra hızları ve damage'ları gitgide artıyor
    ki, bu onları diğer okçulardan ayıran bir özellik. Dezavantajları
    maliyetleri ve çıkarmadaki zorluk(4 Archer'la rank atlayan Archery Range
    ve uzun çıkma süreleri)



    KULLANIM ALANI:

    1v1 maçlarda oyunun ortalarında muhakkak en az 1-2 Grup Ranger
    yapılmalı. Archer'larda olduğundan daha fazla atlılara karşı koruma
    gerektiriyorlar. Öte yandan diğer okçuları karşı bariz üstünlükleri var,
    uzun mesafeleri ile yaklaştırmadan dağıtacakları kesin; özellikle ork
    archer ve crossbowmen'leri. En az 2-3 ok attıktan sonra ısınıp asıl
    damage'larını vuruyorlar(değişik bir olay ama doğru), yani çok hedef
    değişikliği yapmayın(3 saniye saldırmayınca gene soğuyorlar). Sur
    savunması ve outpost içi için biraz lüks kaçarlar o açıdan Ranger
    yaparsanız savaş alanına çekinmeden çıkarın. Formasyonda kullanmanızı
    ancak güvende oldukları, kolay kolay saldırıya maruz kalmayacakları
    vakitlerde tavsiye ederim(+%25 Damage ve -%50 Armor alıyor ve
    saldırılara karşı duyarlı hale geliyor). Legolas gibi vur-kaç
    hero'larına da ziyadesiyle dikkat edin. Ranger'larla Rohan'ın Ent'lerini
    uzaktan çok rahat küle çevirebilir, Mordor'un en etkili birimleri olan
    Troll ve Mumakil'leri komik duruma düşürebilirsiniz. Isengard'a karşı
    görünmezikleri, alanı artık devasa olan Palantir yüzünden riske girmiş
    olsa da stratejik bölgelere yerleştirilen Ranger'lar olası mine
    saldırılarını engelleyebileceği gibi karşı tarafı gözetlemenize yardımcı
    olur. Eski patch'te Theoden+Aragorn+Elven Warriors'a alışanlar hayal
    kırıklığına uğramasınlar, onları güçlü kılan leadership'ti, Ranger'ların
    yanına da konulacak bir Gandalf size ölümcül bir ordu sağlayacaktır.





    >>>Süvariler<<<





    -Knights-



    TANIM:

    1.02'nin kahramanları 1.03'te slash damage'dan crush damage'a
    geçirilmeleriyle vurucu tim görevinden emekliye ayrılıyorlar, yani artık
    binalardan "Forged Blades" almadan çok götüremiyorlar eskisi gibi.
    Canları da %10 azaltılan Knight'lar bir darbe burdan alsa da artık
    "heavy armor+horse shield" upgrade'larini aldıkları zaman büyüye karşı
    büyük bir dayanıklılık kazanıyorlar. Ayrıca "Horse Shield"leri onlara
    atlı birliklere karşı da direnç sağlıyor(Rohirrim Horse Shield'te böyle
    bir işlev yok). Bir eksisi de Stable'dan alınan "Horse Shield"
    upgrade'inin(1000-->1300 - uygulanış süresi de bir miktar arttı
    30sn-->45sn) ve bunun atlılara uygulanmasının(200-->400)
    arttırılmış olması. Oklardan ve Hero'lardan da "heavy armor+horse
    shield" varken aldıkları damage biraz artmış.



    KULLANIM ALANI:

    Artık onlar ordunuzu desteklemek için varlar ve hâlâ onlar sizin en
    önemli üniteleriniz bunu aklınızdan çıkarmayın. Harita kontrolünü
    onlarla oyunun başında hızla ele geçirebilirsiniz ama yavaş yavaş
    yerlerini soldier, towerguard, archer ve ranger'lara bırakmalılar ama bu
    üniteleri arkadan destek niteliğinde savunmalılar. Oyunun en iyi
    süvarisi olduklarını(Full Upgrade iken) ve başlarında Faramir+Gandalf
    varken Glorious Charge'lı Theoden ve Rohirrim'e bile karşı
    koyabildiklerini(en azından başka hiçbir ünitenin dayanamayacağı kadar
    dayandıklarını) aklınızdan çıkarmayın. En az 3 grup Knight her ırka
    karşı ideal olacaktır, horseshield upgrade'inin alınması yararınıza
    olacaktır hele ki evil side'ın küçük kulelerinin damage'ının artışı göz
    önünde bulundurulursa.





    >>>Kuşatma Birimleri<<<





    -Trebuchet-



    TANIM:

    Hem binası WorkShop(2000-->1500) hem de trebuchet'nin(~=800-->600)
    azaltılan fiyatları ile yapılması daha makûl hale gelen Gondor'un
    yegâne ve oyunun en iyi kuşatma birimi "fire stone" upgrade'inin etkisi
    ve menzilindeki büyük artışı vazgeçilmez hâle gelmişler. Duvar
    trebuchet'lerinde ise şöyle bir yenilik var, black smith sayısına göre
    indirim alıyorlar.



    KULLANIM ALANI:

    Hem savaş meydanlarında orduyu arkadan desteklemek için hem de kale
    kuşatmalarında Gandalf'ın kale kapısına karşı azalan etkisi sebebiyle
    kuşatma amaçlı olarak kullanılacaklardır. Siz kuşatıldığınızda ise
    içeride artan menzilleriyle size büyük artı sağlayacaklardır. Kullanım
    alanları aynı olsa da etkileri sebebiyle önemleri arttı.



    >>>Hero'lar<<<





    -Pippin-



    TANIM:

    Shire'lı dostumuz Paladin oğlu Peregrin Took'un yeni patch'te eskisine kıyasla hiçbir değişikliği yok.



    KULLANIM ALANI:

    Kullanım alanı da doğal olarak aynı. Oyunun başında soldier'larınızı
    arkadan desteklemek, warg-goblin lair almak(troll KESİNLİKLE değil,
    menzili artan troll'ler onu kolayca yakalayacaktır), karşı tarafı
    gözetlemek ve lumbermill işçilerine saldırmak. Oyunun başında tek
    çekinmeniz gereken birimler WarChant'lı Uruk-Hai'ler.



    -Faramir-



    TANIM:

    Önceki versiyonlarda oyunun gazabına uğramış olan Gondor'un cesur ve
    bilge komutanı 1.03'te nihayet işe yarar bir hale geldi. Artık rank 3
    olarak başlayan Faramir direk atına binebiliyor. Rank 5'te yakınındaki
    dost birimlere +%50 Armor ve Fear Resistance(Korkuya karşı direnç-Örn:
    Nazgûl çığlığına karşı direnç) sağlayan Faramir, Rank 7'de ise birimlere
    tecrübe kazandırma özelliğine sahip oluyor. Daha hızlı ok atıp, atına
    daha hızlı binebiliyor, hızı da artık Knight'larla eşit. Wounding
    Arrow'unun etkisi ise büyük oranda artarken bu özel vuruşunun
    WitchKing'e olan etkisi kayda değer miktarda azaltıldı, bununla beraber
    özel bonusu ile o artık tam bir Mumakil katili. Aragorn ve Eomer'e
    karşı(neden özellikle ikisi merak ediyorum) +%60 bonus damage'ı var.
    Faramir'in de artık Ranger'larda olduğu gibi "Hold Fire" butonu var.



    KULLANIM ALANI:

    Faramir'in çok stratejik bir kullanımı var artık, bir Gondor oyuncusu
    onu her ırka karşı tercih etmek zorunda(özellikle Mordor'a karşı).
    Gandalf'ın eskisi kadar etkili olmadığı 1.03'te, Gandalf'ı beklemenin
    yerine orduyu çekinmeden Faramir'e emanet edebilirsiniz. Knight'ların
    başında("Glorious Charge"lı bir Theoden kadar olmasa da) çok etkili
    olacaktır. Atına hızlı inip binmesi sebebiyle wounding arrow'undan daha
    rahat faydalanabilir ve vur-kaç yapmak için kullanılabilir. Rohan'a
    karşı oynarken tam bir hero katili olduğu gözünüzden
    kaçmayacaktır(Özellikle Theoden'i çok kısa sürede indiriyor). Bunun
    dışında çok ağaç olan bir haritada "scouting" işleviyle de
    kullanılabilir.



    -Boromir-



    TANIM:

    1.03'teki Boromir'i görünce emin olun ki mutluluktan ağlayacaksınız.
    Yüzüklerin Efendisi'nin kitabını okuyanlar Boromir'in anlatıldığı
    satırları çok iyi hatırlarlar. Bu satırlarda J.R.R. Tolkien Boromir'i
    öyle bir anlatıyor ki onu Aragorn'un ikizi zannediyorsunuz. Aragorn'un
    ikizi gibi birine de kötü bir görüntü elbette yakışmayacağı için EA
    Games'in 1.03'te aklı biraz geç olsa da başına geldi ve Boromir düzgün
    bir hâle geldi. Fiyatı 1400'den 1600'e çıkarılan Boromir rank 3 başlıyor
    ve rank 4'te leadership'i(+%60 damage), rank 5'te Horn of Gondor(doluş
    süresi biraz arttı), rank 6'da da birimlere tecrübe kazandırma özelliği
    açılıyor. En önemli değişikliği artık hero olmayan birimleri her
    vuruşunda devirebilmesi(hero'ları da deviriyor ancak 5-6 vuruşta bir
    gibi bir oranla). Saldırı hızı büyük oranda arttı. Bütün bunların yanı
    sıra uruk, slash ve crush damage'a karşı direnci arttı. Boromir'de eksi
    yönde hiçbir değişiklik yok.



    KULLANIM ALANI:

    Aslında kullanım alanı gayet açık, soldier ve towerguard'ların yanı.
    Bununla beraber erken açılan leadership'i sebebiyle okçuların başına
    dikebilir yada knight'ların peşinden koşturularak meydan muharebelerinde
    savaştırılabilir. Her türlü creep'e(haritadaki tarafsız yaratıklar)
    çekinmeden saldırın ve alın, troll cave'de dahil(devirme özelliği
    sebebiyle en ufak bir yara dahi almayabilirsiniz). Mordor'un karşısında
    Mumakil ve Nazgûl hariç her birime karşı etkili olacaktır. Özellikle
    karşıdan 3-4 Troll geliyorsa sakın kaçmayın, hepsini sırayla devire
    devire alırsınız. Faramir'le beraber süper ikili oluyorlar, es geçmeyin
    derim.



    -Gandalf-



    TANIM: (Bu konuyla ilgili kitap yazabilirim ama kısa tutarak fazla detaya girmek istemiyorum)

    Gondor'un her patch'de daha da kanayan yarası, Istari'lerin en bilgesi
    Gandalf bu patch'te de hiç haketmediği kadar zayıflatılmış olsa da o
    hâlâ oyunun en işlevsel ve en iyi hero'su. Listede Gandalf'la ilgili
    pekçok değişilik var. Örneğin "lightning sword"la artık kale kapısı
    açılamaması, "Bubble Shield"(Baloncuk Kalkanı)nın etkisinin azalması,
    Istari'nin Legolas ve WitchKing'e etkisinin azalması ve word of power'ın
    süresi ile Gandalf'ın rank 7'den sonra level atlaması için ihtiyaç
    duyduğu tecrübe puanının artması gibi. Ek olarak Gandalf Balrog'a karşı
    süper saçma bir şekilde güçsüz hâle getirildi(Ignite+Whip Gandalf'ı
    alabilecek, büyü yapan Gandalf Balrog'un tek vuruşunda gidecek).
    "Lightning Sword" artık Balrog'a çok fazla etki etmiyor. Son olarak da
    Gandalf 1.03'te 10 command point götürüyor ki zaten az olan good side
    populasyonunu bu durum çok zora sokuyor.



    KULLANIM ALANI:

    Kullanım alanı büyük oranda aynı olmakla beraber daha dikkatli kullanmak
    gerekiyor. Artık Gandalf'ı tek başına bırakmak çok tehlikeli(Özellikle
    Rohan'ın özel atışı olan heroları ve Mordor'un Mumakil'ine karşı).
    Aragorn'a karşı büyüleri extra güçlü olsa da Aragorn'un elinde Anduril
    varsa ve BladeMaster'daysa Gandalf'ı civarında pek gezdirmemek lazım.
    Tek istaride çoğu hero'yu alamadığı için kahramanlığa girişmenin lüzumu
    olmadığını anlayacaksınız. Balrog'a karşı ise yapılan değişiklikler
    sebebiyle fazlasıyla dikkat edin. "Lightning Sword"u kapıda kullanmanın
    da pek işe yaramadığını fark edeceksiniz. Ek olarak, Gandalf 1.03'le
    daha çok leadership hero'su oldu. Oyunda en çok leadership'i yine o
    veriyor. Gerek Knight'larla gerekse piyadelerle bu özelliğinden
    faydalanmanız şart. Ancak fiyatının artık tam karşılığını vermediği için
    1.02'deki gibi onu çıkarmaya acele etmenize pek gerek yok. Aksini
    yaptığınız takdirde oyunda geriye düştüğünüzü fark edeceksiniz. Bir de
    Gandalf'ın 10 populasyon götürdüğünü unutup Gandalf resmini sürekli
    tıklayarak işi inada bindirmeyin, kaybettiğiniz zamanla kalırsınız.





    >>>Değişen Power'lar<<<



    -Heal-

    Artık sadece canların %80'ini tamamlıyor. Gandalf "vur-kaç"ı yapanların bunu göz önünde bulundurması şart.



    -Elven Woods-

    Etkisi +%40 Armor artık(Diğer her ırkta da olduğu gibi).



    -Gandalf the White-

    Artık Gandalf "White" olunca 500 ek can yerine 300 alıyor. Diğer özellikleri aynı.



    -Elven Warriors-

    3 dakika yerine 2 dakika kalıyorlar.



    -Rohirrim Allies-

    5 Grup yerine artık 4 grup Rohirrim çıkıyor. Savaş alanında 1 dakika 15
    saniye kalıyorlar(3 dakika yerine), büyü ise 4 dakikada tekrar doluyor.



    -Cloud Break-

    6 dakika 15 saniyede yeniden doluyor. Artık Freezing Rain veya
    Darkness'ın etkisini kesme özelliği yok ama tüm birimleri dondurmasının
    yanı sıra tüm düşman birimleri 35 saniyeliğine olumsuz etkiliyor(-30%
    speed, -50% armor).



    -Eagle Allies-

    Artık 1,5 dakika kalıyorlar. Balrog'a karşı çok az damage'ları var bundan sonra.



    -Army of Dead-

    Fazla değişikliği yok, sadece Balrog'a karşı yaklaşık %70 daha az damage
    vuruyor. Rakibin Balrog'unu karşılamak için Eagle'lar veya Gandalf'la
    desteklenmesi şart, aksi takdirde bir "breath fire"ın ardınan ölü
    ordunuzla vedalaşabilirsiniz.





    >>>EK NOTLAR<<<



    -Marketplace-

    1.02'de hemen yapılması şart olan bu bina ve upgrade'leri, 1.03'te
    azalan etkisiyle(Iron Ore = +%20, Grand Harvest = +%40) tercih edilmese
    de olur denilecek hâle gelmiş. Erken Gandalf'ın çok etkili olmadığı
    1.03'te Marketplace'i paranız biriktiğinde ilerleyen oyunda yapmanız
    yararınıza olacaktır. Aksi halde oyunun çok gerisine düşmeniz kaçınılmaz
    olacaktır. Örneğin kale içinde 6 BlackSmith'iniz var, Iron Ore'suz rank
    1 iken 15'er üretirken, Iron Ore varken 17'şer üretir. 2X6=12 lik bir
    kazancınız olur ama Marketplace yerine dikeceğiniz bir BlackSmith 15
    getirir ki, çok daha mantıklı. Cebinizde kalacak 3000 para da
    cabası(Marketplace+Iron Ore). Ama ilerleyen oyunda size artı
    sağlayacaktır.



    -StoneWorker ve Kale-

    Kale'nin canının azaltılması sebebiyle ordusunu kuran Gondor'un
    özellikle Rohan'a karşı kale upgrade'lerini yapması çok önemli. Entlerle
    açılan surdan rakibin girmemesi için upgrade'li kuleler caydırıcı etken
    olacaktır. Upgrade'lerin etkisi azaltılmış olsa da, hâlâ oldukça
    etkililer. Gondor'un emniyet subabı olan bu ayrıcalığından uzayan oyunda
    muhakkak faydalanın.



    -Heroic Statue-

    Heykel artık +%100 experience ve +%100 armor veriyor.



    -Black Smith-

    Artık Rank 2'ye daha rahat çıkarlarken, rank 3'e çıkmaları için
    eskisinin iki katı tecrübe gerekiyor. Çok uzun bir oyunda, en başta
    diktiğiniz Black Smith'in hâlâ rank 2 olduğunu görürseniz şaşırmayın.
    Rank 2'ye daha erken çıkan Black Smith sayesinde ise oyunda tüm
    ırklardan daha erken upgrade'e gitme şansınız olduğunu unutmayın.



    -Well'in Önemi-

    3 Well dikildiği zaman %30 infantry(yaya asker) indirimi sağlaması
    piyadelerin öneminin çok büyük olduğu 1.03'te well'in iyileştirme
    özelliğiyle beraber bu binayı öncekine göre çok daha önemli kılıyor.
    Sırf bu özellikten faydalanmak adına bir outpost'a 3 well dikmek bile
    mantıklı bir hamle olabilir.





    >>>Son Yorum<<<



    Değişik taktikleri, zor toparlanan ekonomisi, zayıflatılan ve
    güçlendirilen yönleriyle farklı bir Gondor sizi bekliyor. Her zaman bir
    umut olduğunu unutmadan savaşa devam. 1.03'ün keyfini çıkarmanız
    dileğiyle...

      Forum Saati Çarş. Eyl. 18, 2024 10:15 pm